La cuina pakistanesa és molt rica ja que prové d'una barretja de diferents cultures. Les dones d’ACESOP ens apropen a aquests deliciosos menjars amb una mostra de les receptes més representatives de la seva gastronomia.
Calendari
Febrer 2012
Noticies
Va parlar sobre l'estructura familiar del Pakistán i va tractar en profunditat, sobre les dones, les seves maneres de vida, tradicions i rols dins de la família i la seva societat.
Rabi 'al-Awwal (ربيع الأول) és el tercer mes del calendari islàmic. Durant aquest mes, els musulmans de tot el món celebren el Mawlid - l'aniversari del profeta Muhammad (la pau sigui amb ell).
Herrick Elena Pujol Especialista en relacions públiques del Consolat General dels EUA a Barcelona ha visitat A.C.E.S.O.P
Jornada de treball d’El comerç t’acull
